Ahad, 30 Januari 2011

PUAS!! ,, GERAM!! ,, SERONOK!!

huh!!! penatnye berjalan di parkson tadi! lama rasenye tak berjalan cm tadi! puas gile! sampai sakitlah kaki aku berjalan.. pergi parkson sebenarnya nak beli buku latihan jerw, tp, alang2 tu, melencong lah ke tempat lain.. tadi aku ade beli hadiah untuk kawanku ain. hari jadinye waktu raya cina, waktu tu cuti sekolah,...kawan2 cina yang lain dh beli dh hadiah untuk die.. jdi aku bg hadiah lepas birthday die..huhuhu..tp, die kate die mak die bersalin waktu birthday die. jadi die dtg sekolah tak? cmne ekk?? takpe, nnti aku pikirkan..
        
       sofie, siti,mimi nak ajak kluar! nak jalan2! br seminggu tak jumpa , diaorang dh rindu dh! ish2! pagi2 lagi aku dh dengar ceramah / kuliah subuh gajah! geram btol!!  tp, salah aku jgk, sape suruh bangun lambat? kan dh kene! "spoil btol  pagi hari ni",ibu kate. tulah pasal, malam semalam tak reti2 nak tidur...orang lain semua dh berdengkur, aku sorang je yang sebok baca novel "tika rindu berlagu''...


novel terbitan tahun 2008. cmne jumpa novel ni? ibu punyalah, siapa lagi! hehehe..
sipnopsisnya:Kesungguhan Naim mempamer cinta membuatkan Adila mula melakar mimpi. Malamnya disinari kerlipan bintang. Siangnya pula sentiasa dihiasi pelangi. Kalaulah begini indah perasaan dilambung cinta, dari dulu lagi dilagukan rasa rindu. Biar bergema di seluruh alam. Tiba-tiba mimpi yang indah itu hilang. Perginya tanpa meninggalkan sebarang jejak. Terpisah dengan Naim menjadikan Adila seperti tidak keruan. Dia mencari dan terus mencari hingga akhirnya lelah sendiri. Jiwanya kacau, fi kirannya bercelaru. Kemunculan semula Naim seakan terhenti putaran bumi. Sukar untuk Adila menerima hakikat yang namanya tiada dalam ingatan Naim. Namun, demi cinta yang harus dipertahankan, dia tidak akan sesekali mengalah. Sekali janji dilafazkan, dia rela dirinya diibaratkan perigi mencari timba.
tapi,sipnopsis yang lebih detail, hehe, blom habis baca lagi.. :D


ok, sampai disini sajalah entri buat kali ini. pinky girl <3

p/s : nasib baik aku tak pakai kasut tinggi waktu nak jalan tadi! kalo pakai kasut macam ni, korang jawab sendirilah!



Tiada ulasan: