Isnin, 7 Mac 2011

about me , and my school

esok ade exam... bm, pjk,maths.. huhuhu so.. nervous..  subject sejarah, a little bit hard... huhuhu... nape susah sangat nak lekat sume yang penting2 kat otak?  kerajaan agraria, maritim, majapahit,srivijaya,chih tu, angkor,  , macam2 lagilah! CIK OTAK, tolong lah bekerjasama ngan saya.. I'm begging you.. pelase.. :(  .... thank you...  

dulu, waktu sekolah rendah,ade 5 je subject yang teras... tup2 masuk skolah menengah, 1234..... hah? ade 8? sekolah rendah BM pemahaman, penulisan,MATH, BI, SN.... masuk sekolah menegah, SEJARAH, GEOGRAFI,BM,BI,SAINS,KH,MATHS,AGAMA... huhuhu... satu perubahan yang sangat ketara..

ramai kakak2 form 2 kate, form 1 punye senang, form2 lagi susah... betul ke? tp, aku rase btol kot, sbb waktu sekolah rendah dulu, darjah 5 lagi senang drp darjah 6..huhuh.. (kitaorang slalu cakap cm tu kat budak2 darjah 5..)

aku suka semua subject... baik sejarah, geo, kh mahupun agama... dulu, kat sekolah rendah, itu sume subject2 yang tak brape nak teras sangat.. dekat sekolah rendah dulu, subeject KH ngan KAJIAN TEMPATAN aku lemah sikit.. dapat score b je.. kalo dpt score a  tu maksudnya, aku dh buat revision lah..

alhamdulillah, sekarang ni aku dh tak brape nak kekok sngat kat sekolah aku tu.. dulu, agak kekok sikitlah.. nasib baik semua kawan2 aku jenis2 yang sporting giler!! cikgu pon sama... best!!

Tiada ulasan: