Selasa, 19 April 2011

???

Kalau aku cakap tak boleh macam mane? Aku sebenarnya tak kesah pon. Tapi ibu , kesah. Aku pun  tak tau kenape? Kalau aku cakap tak boleh nanti, diaorang kecik hati plak... Alahai,, cmne ni? Ibu cakap, this is the last one!  Tapi, kalau diaorang mintak lagi, apa aku nak jawab?!! Kalau aku jawab cam gini bleh tak?

" Wei, sorrylah korang. Hari ni tak bolehlah. Kucing aku nak bersalin. Nanti kalau korang datang, mana lagi aku nak sambut kucing tu,, nak layan korang lagi. Sorry ek?(sambil buat muka toya) " 
ataupun

" Sorry guys! Hari ni, plan kite tak jadi.  Hari ni, kaum-kerabat kite datang rumah..Ramai. Takuk korang tak selesa pulak.. (walaupun sebenarnya tak de sape pon yang datang)"
Agak-agaknye, alasan ni boleh pakai ke? Takpe2, sekejap je, bukan lame pon. Nnti kitaorang pegilah sekolah  balik. Ibu dah bagi permission. Ape lagi, terima jelah.



pssstt... Hal ni tak de kene mengena langsung dengan korang. Sameade, yang kite kenal atau tak. Ini hanyalah rekaan semata-mata. Tak tahu pulak camne. Sebab tetiba jerk idea ni keluar.. HEHEHE

Tiada ulasan: