Rabu, 20 April 2011

Ish Ish Ish

Walaupun mula-mula kau terkejut tapi aku percaya jugak... Hah, entah pape tah! Entahlah, aku pun tak percaya. Kalau kecik lagi jadi macam tu, memanglah!!

Tapikan, meluat jugak bila aku dah tengok.. Rase macam berlebih-lebihlah pulak! Huarghhh.. Ape nak jadi lah dengan budak zaman sekarang? ish ish ish.. Aku pun budak jugak. Kecik-kecik lagi dah pandai bersayang-sayang,bercintan-cintun!

Ayooo!! Adik manis, mau belajar dulu lah! Nak berc***** tu boleh tapi, janganlah berlebih-lebih pulak.  Tapikanlah, pada aku, waktu sekarang ni, baik belajar dulu.. Concentrated pada pelajaran. Nanti dah besar baru fikir hal tu. Tak payah nak berserabutkan kepala.. Tapi, kalau nak jugak boleh, asalkan dapat tentukan, yang mana baik dan buruk.


Kadang-kadang aku bengang jugak tau, kawan-kawan aku, asalkan chat je mesti ade timbul soalan yang camni, (sesetengah yang jenis tak paham bahasa. kawan yang tak rapat. bukan kawan, tapi kenalan.)

Kenalan : Hai! Tengah buat ape tu?
Aku : Hai.. Tengah layan drama sedih ni... :'(
pastu, bila dah lame chat tu, timbullah soalan camni,

Kenalan : Wei, kamu ade bf tak?
Aku : ha?? Bf ? ade.. cume tambah f lagi satu. BFF.
Kenalan : =_=, maksud kite boyfriend.
Aku : Tak de maknenye ade! Belajar dulu!
Begitulah Al-kisahnya...

Tiada ulasan: