Khamis, 26 Mei 2011

My Novels

Salam. Lama rasanya tak update blog. Dah bersawang-sawang blog buruk aku ni oii!! " Ibu pinjam bulu ayam!". Aku baru habis exam. Habis sudah peperangan aku. Fuhh.. Lega! Kali ni entri aku pasti akan  buat korang semua

 cemburu, terpegun, tertarik, menyampah, sumpah seranah aku!

hahaha.. Fuhh, satu entri ni boleh bagi 5 feel yang berlainan! Dasyat! Terimalah info-info tentang novel aku..(mesti korang akan menyampah gile2!)



 
Novelis: AIN MAISARAH
Antara  novelis yang pertama berjaya menarik perhatianku!
Kak Ain sekarang ni sudah menerbitkan berpuluh2 buah novel! Syabas kak Ain! Chaiyook!!!
Lagi satu, novel Kak Ain best!
Antara watak-wataknye:
  • Ahli kumpulan The Wannababes
  • Fahrin
  • Farah
  • Ina
  • Affin
  • Amir
  • Edrina
  • Umi
  • Widya
  • Huda
  • Hana
  • Nita



(tadaa.. cantik tak?)


SENARAI TAJUK NOVEL:
  • Aku Mahu Saiz S (novel ni dah hilang entah kemana.. huuu)
  • Aku Mahu Teman Tapi Mesra
  • Aku Mahu Buli
  • Aku Mahu Ke New York 1 & 2
  • Impian I & II
  • Impiana Misteri Terbongkar
  • Impiana Finale
Nak gambar Kak Ain ke? Susah lah nak copy,paste. Prinsip aku, hidup Copy tanpa Paste. hehe... klik



Novelis: AIZAM AIMAN
Aku suka baca siri My.. Dan sebab itulah aku rasa macam best jer duduk asrama. Siri Sayalah.. pon best gak.
Watak yang aku suka, watak Adilah. Watak ni memang gile2. Die jenis selamba,pemalas,suka buat tahi mata, periang,angin tak boleh dijangka.. BEST!!

(mesti tergeliat kepala tengok. nak buat camne, aku rotate tak jadi. sorryy...)
SENARAI TAJUK NOVEL:
  • My Angel
  • My Hero
  • My Secret
  • My Memory (novel ni buatkan aku rindu kat kawan2 lame..)
  • Sayalah Puteri Raja
  • Sayalah Putera Mahkota

Novelis: KUSYI HIRDAN
Percaya atau tidak? Percayalah...Izaz Noraini menjadi pengetua termuda. Dia berusia 21 tahun. Menggantikan tempat Elita. Sorry, aku terlupa link Kusyi Hirdan.. So, no link for this novel.. huhuhu.. Nak jugak? Rajin-rajinlah pegi google type KUSYI HIRDAN. Keluarlah berlambak-lambak info kat situ. :P



Novelis: FARIHAH ISKANDAR 

 Dear Yayah the Series..




Terbitan: ALAF 21
  • Cinta Tiga Suku
  • Rindu Di Awan Biru (Meen Zulaikha)
  • Pilih Yang Mana Satu (Emma Maizura)




Terbitan: NOVEL SYOK!!
  • Akukah Cinderella Itu? (Lily Haslina Nasir)
  • Harta Itu Aku Punya! (N.J. Neri)
  • Kelab Gadis Melayu Terakhir (Zaryl Amzari)
  • Detektif Bertudung Hitam (Bahruddin Bekri)
  • Namaku Bedah! (Ikmal Shah)
Novel ni memang Syok!


Terbitan: PTS

Sebenarnya, aku ada lagi beberapa buah buku terbitan PTS. Macam buku Ain Maisarah..

  • Janji Puteri Beradu
  • G.I.M (gemuk itu menarik) (Ida Rizyani & Tahlal)
  • Emilda (Syalina Ahmad)
  • Nasi Lemak Bonda (Qayyum Nor)


Terbitan: FAJAR PAKEER

  • Terlanjur Mencintaimu (Syamnuriezmil)
    • Abang Khai Tomboi (Nuraqilah Syuhaidah)
  • Tuan Rumah Pembantu Rumah (Orkide Edyline)
  • Tahu Rasa Cinta (Hanny Esandra)
  • Prince Charming (Ratu Bulan)
  • Dibius Cinta


Terbitan: Buku Prima & Kaki Novel

  • AD + IZ
  • Doktor Cinta
  • Cucur Bawang & Kopi 'O' (Hasrudi Jawawi)
  • Pilihan Mama (Umie Nadzimah)
  • Lovin' You (Haruno Hana)


ok. Itu aje. Enjoyy!
P/s: mesti korang cakap aku bangga kan? hahaha.. Memang aku bangga sebab aku beli gune duit sendiri woo.. Ikat perut aku tahan makan semata-mata nak kumpul duit. Tapi, kalau riyak tu, tak delah. Aku cuma nak memperkenalkan novelis-novelis yang best-best ni.. Nanti, bagilah nama novelis2 yang best2!(kalau korang rajin..) Boleh aku try cari.. hehe

Tiada ulasan: