Rabu, 1 Jun 2011

Line = ?? = !!

Mulakan pembacaan anda dengan senyuman yang lebar! Lebar selebar-lebarnya! Baru best baca! Walaupun, hakikatnya,memang tak best ! :P ________________________________________________________


Berdasarkan tajuk di atas, pelik?? Wah, sekarang ni aku dah mula suka bermain dengan simbol! Satu peningkatan yang bagus! hehehe

Nak tanya, sekarang ni korang tengah guna komputer ke laptop? Tak kesahlah mana-mana pun, asalkan boleh masuk internet. Contohnyelah kan, sekarang korang nak masuk sesuatu website. Example, facebook,twitter,blog,google,myspace....

Ada tak rase pape. Perasaan? Sixth Sense ke?  Ada tak? Ada tak? *gaya orang mendesak!* Jawab! Jangan cepat sangat jawab. Tenangkan dan kosongkan fikiran anda, baru jawab. Apa jawapannye?
-TAK DE RASE PAPE

Tahniah! Korang telah berjaya memperdayai aku! Hingga membuatkan aku KAGUM!!! *hot gimmick jer ni =.=' *

Tipulah! Takkan takde sekelumit pun perasaan apa-apa. Sekurang-kurangnya mesti ada perasaan suka, gembira, marah, geram. Sebab suka? Mestilah korang eager sangat nak chat ngan teman istimewa. Kan? Kan? Malu-malu rimau pulak! Sebab marah dan geram? Mestilah marah sebab orang yang korang nak chat tu tak online. Itu korang, ni aku. Aku geram sebab line internet ni lembab mengalahkan siput. Berjanggut aku tunggu sampai habis loading...

Kalau ikutkan hati yang selalu betul membuat keputusan, aku rasa macam nak ambil senapang, machine gun, bazooka, shot gun, long gun, water gun (pistol air), dan bermacam-macam lagilah! Untuk menembak line internet dengan beribu-ribu das tembakan! Ini gangster dari Thailand lah! (copy paste ayat filem KONGSI) Alih-alih aku pulak yang kene marah. =.='

Geram! Geram! Geram! LOL!! (first time gune perkataan canggih ni) Line lambat/lembab. Aisey man, ada masalah ke? Time orang perlukan die buat masalah, time orang buat derk, takde pulak masalahnye. Jadi,untuk menambahkan mengurangkan lagi kegeraman aku ni, mari kite mengadakan kempen membuka tabs banyak-banyak dalam satu masa. " Lagilah lambat! >.< ''

Apa punca utama kelembapan line ini? Tengok full bar. Apa sebab-musababnya? *entoh..* Adikku Mia, " Ish,lembablah komputer ni! ". Dik oi, yang lembab nye line, bukannye komputer. Kalau aku terangkan sekali pon,  akan mengambil masa yang lama. Sebab akan timbullah soalan ,Kenapa jadi macam tu? Kenapa jadi macam ni? Kenapa?!

_____________________

Tiada ulasan: