Sabtu, 17 September 2011

Assalamualaikum!

 Terus terang aku kata, mood aku sekarang ni, tengah bengang! Giler-giler punya bengang dengan budak tiga  ekor ni! Diaorang suka ganggu hidup aku yang aman damai makmur sejahtera ni. Arghhh!!!.  Kenapa aku tak ada geng nak kenakan diaorang ye? Mamat Epan pun satu, apehal dia bersengkongkol dengan diaorang?!! Arghh!!! Terganggu nya hidup!

Hobi utama diaorang bila berjumpa, adalah membalig bantal! Bergaduh! Dan yang jadi mangsa utamanya adalah.. AKU! Merana hidup aku.. Huwaaa...

Tak pe-takpe. Bak kata orang dulu-dulu.. Ada ubi, ada batas. Ada hari aku balas! Ada lori ada kereta, ada hari korang pulak yang merana! HAHAHA!!

Memandangkan sekarang ni aku tengah guna laptop si Aiman senget ni, apa kata aku buat jahat sikit? HEHE (ketawa jahat)~ Jom kita gi skodeng apa yang ada kat laptop dia ni.

AHAAA!!!!

Aku tak jumpa apa-apa pun ! Hampehhh betol! habis selendang yang aku pakai rosak gara-gara budak tiga ekor ni!!! huwaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 ulasan:

RAINS INDRANI FIRDAUS berkata...

men baling2 bantal??wuuu..catfight ke??>_<

Syakirah berkata...

huhu.. lebih kurang macam gitulah! HEHE

yen(toka ziizokukuto) berkata...

hahah untunglah ada orang kacau,,takde ar sunyi hidup heheh

suha berkata...

sabarr ya :)

suha berkata...

sabarr ya :)

Syakirah berkata...

Yen, memang untung.. tapi, kalau nak buat kerja pun diaorang kacau.. Haish!

Syakirah berkata...

Suha, terima kasih! =)

fieyqaqyla berkata...

cian at kawan kite yang sorang niey...
tape2 nanti kite blas balik ehh..
huhu..^^

Syakirah berkata...

fieqaqyla: huhu.. nak balas guna apa qyla oii??