Isnin, 3 Oktober 2011

Assalamualaikum!

Kehadapan kekasihku...buah hati pengarang jantung limpaku....


Bukan niat den untuk mengabaikan dan meminggirkan dikau wahai kekasihku Incik Fesbuk....dan bukan niat den juga untuk tergedik-tergedik terjatuh cinta dengan kekasih baru...

Ini semua adalah akibat ketidaksengajaan dikau wahai kekasihku Incik Fesbuk...yang telah menuduh den asik poke mengepoke aje kejenye ketika den bersamamu dulu...sehingga suatu hari ekau telah betul-betul menghempok den...adeh!


Ketika itu...den cuba menyelamatkan diri daripada hempokan mu itu wahai Incik Fesbuk....Masihkah kau ingat ketika itu di dalam hujan rintik den berlari-lari keanak-anakan untuk menyelamatkan diri...


Tetiba....jeng...jeng...jeng...ecehh!


 Hadirnya seseorang telah menyelamatkan den dari hempokan mu itu....ketika itu dalam hati den terdetik...agak encem gak dio nih...heh!....dan beliau telah memperkenalkan diri beliau sebagai Incik Blog...


Akibat daripada peristiwa itu den telah tergoda dengan Incik Blog yang lebih encem itu...hehehh....Walau bagaimanapun den tetap sayangkan ekau wahai Incik Fesbuk...lagipun den baru menduakan aje...belum lagi mentigakan dan mensepuluhkan ekau lagi wahai Incik Fesbuk...den tetap akan berdating ngan ekau gak...walaupun tak selalu macam dulu...yolah den mana ada banyak maso lagi skang nih..mana nak layan ekau...mana nak layan Incik Blog lagi...huhu


Itu ajelah den nak kabor...harap ekau mengerti wahai kekasihku Incik Fesbuk...


Sekian...
                                                                                                     Den yang menurut perintah,
                                                                                                                    ~ DEN~


p/s  pecah kaca pecah gelas..
       sudah baca harap balas..

 
p/s : Hari ni secara rasminya aku dah ter 'khianat' kempen ' Hidup Copy tanpa Paste' anjuran ANYNOMOUS . HOHO.. Copy paste dari UNGU VIOLET . :)

8 ulasan:

Novelgurl berkata...

haha..curang eh..kih3~ anywy mmg encik blog g ensem pun ;P

suha berkata...

seakan kita sama masalahnya. suha pun hampir sahaja melupakan fb . huhuu

FB dan belog sama sama dihati :)

Syakirah berkata...

novelgurl, haha... setuju!

Syakirah berkata...

suha, fb masih lagi dihati.. hihi

Pn. Sheila berkata...

dah ada org ke3 la ni... hehehe

Syakirah berkata...

macam tulah gayanya.. huhu..

Ayie Abas berkata...

berkasih dgn muka buku...? hurmmm...hehe ^__^

Syakirah berkata...

Ayie Abas : hehe.. :)