Khamis, 27 Oktober 2011

Mercun!

Assalamualaikum!


HAPPY DEEPAVALI! Aku cuti seminggu!!! HOHO !! Mariah Carey (meriah) betul depa sambut Deepavali no! Bising tak hengat! Kebetulan aku sambut Deepavali duduk kat rumah angah (kakak sepupu). Memang superbb gila diaorang main mercun. Main lontar cam gitu aja dari tingkat 14! Kalau mercun POP-POP tu, aku takdak lah kisah sangat... Ini, sekali depa tibai baling mercun bola! Berani mati betoi! Mau nya kena orang ke kat bawah tu? Berlubang kepala kawan tu. Ingat senang ke nak ganti balik?  Kalau ada jual dua singgit kat pasar takpe jugak! Haishh!!! 



 Pastu depa tibai pulak buat pesta mercun! Block sini bunyi.. POM! POM! POM! Block sebelah kiri pulak bunyi TOM! TOM! TOM! Sebelah kanan pulak ... BOM! BOM! BOM! Itu belum kira lagi blok depan dan belakang. Mula2 aku dok tengok jugaklah kemeriahan mercun tu. Lama-lama boleh jadi migrain aku! Bising bangaaattt!!





So, apa yang perlu kita buat ialah tutup telinga! Buat derk ajer.. Aku main SAIDINA lagi bagus!

Kayo den ni haa!!!

30 ulasan:

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

wah . lama suda . tak main saidina . hee :)

Syakirah berkata...

Kak choki : :) main saidina mmg best...

✿....rossa alina....✿ berkata...

hahaha boleh fokus ke main saidina bising2..

mane ek saidina kat rumah..dah hilang..dah lame xmain.. ;p

Syakirah berkata...

@✿....rossa alina....✿ .. boleh fokus... ada lah kot kat mane2 saidina tu.. :)

yen(toka ziizokukuto) berkata...

hahahah,,,ni baru lepas bebas dari bunyi letupan,,,tetiba terbaca entry ni pulak , kebetulan :)

Mama Gee berkata...

wahhh meriahhh nyaa ...

rindu nk main saidina nih...

Ezad Skytech berkata...

hee...da lama pulak rasanya tak main Saidina ni..heee~

Syakirah berkata...

yen: oh... nasib baik dh bebas..aman sikit..

Syakirah berkata...

Mama Gee: meriah lah jugak.. jom main saidina nak? lepas kan rindu..hihi

Syakirah berkata...

Ezad: huhu... pegilah beli..main ngan kawan2.. hehe

wahida berkata...

adoi la...kat umah saya pun dorang pom pam pom pam main mercun...sampai tak leh tdo dibuatnya...huhu...


salam kenal..terus follow sini...

Syakirah berkata...

Wahida: betul2! salam kenal.. terima kasih kerana follow! :)

KUKUMALU berkata...

havoc jgk smbutan dpabali..

kalo kat klantan kompem sunyi sepi hehe

wahhhh!
Dah lama xmain saidina!

Syakirah berkata...

KUKUMALu: betul2! kat kelantan takde indians kot..

ctk berkata...

hahaha...lawak je muke org yg tutup telinge tu..hihi..wah saidinaaaa...lme xmen!hehe

*kamu mercun la balik..biaq kena org yg mercun tu..haha

farhana berkata...

Saidina! I like!
Tak kacau fokus main saidina ke bila dgr bunyi mercun? hehehe

Syakirah berkata...

kak ctk, nak mercun camne. mercun pun takde..

Syakirah berkata...

kak Farhana: kacau tu kacaulah jugak.. buat derk aje.. hehe :P

Woofer Storm berkata...

dah lama tak main saidina,kalau main pun dah lupa ni..hehee

follow kamu^^

Syakirah berkata...

Woofer Storm , kalau lupa, tengok dekat kertas panduan... semuanya ada! :)

Hana Soffelia berkata...

Ngeh2.. rasanya this year, xlh kuat sgt dgr mercunnya berbanding CNY ari tu.

Syakirah berkata...

Hanna Soffelia : ya..ya... CNY lagi meriah!

Ungu Violet berkata...

sama lerr...kebabom sana..kebabom sini...memalam buta....uhuk

fieyqaqyla berkata...

............



p/s- bnyaknye follower..buat la award..^^

bloghok berkata...

wahhh best4

Woofer Storm berkata...

bz ke??

Syakirah berkata...

Ungu : kebabbommm situ.. bommmm sinun! migrain suda~!

fieqaqyla : award? kamu ni pun agak-agak ler!

bloghok: tq.. :)

Woofer Storm : busy sikit .. hehe..

Daddylicious berkata...

monopoly adalah ...saidina dah ranap...hehe

Syakirah berkata...

Daddylicious, haha... monopoly pun bolehlah...

Pacek ABU sifir berkata...

last maen saidina time sk0lah dulu *___*