Selasa, 29 November 2011

30/11/2011

Assalamualaikum!
Hari ni joging dengan Mamat Epan.
Penat berjoging,  lagi  penat  dengar Mamat membebel!
Aku siap lambat.
 # Ada hal yang tak dapat dielakkan.. Mamat mana tahu!
Psstt.. aku tak mandi waktu joging.
Joging, peluh keluar.
So tak de lah alasan ye , badan berbau! HAHA

Tengah berjoging, ternampak seekor anjing.
Anjing besar WOO!!
Aku lintang-pukang lari!
Mamat steady aje. Dia cakap anjing tu tak kejar.
Nasib baik! Kalau tak, jadi arwah dah!   *mulut tak baik!
Pusing padang beberapa kali. 
Bertembung dengan makcik-makcik yang berjoging .
Rasanya diaorang keluar lagi awal.
HEBAT! Usia dah meningkat pun masih larat lagi pusing padang!
# Tabik salute lah!

Cukup 45 minit berjoging, kitaorang balik.
 Kitaorang keluar paling awal. Kitaorang jugak balik paling awal!
Mamat kena pergi tuisyen kat sekolah.
Aku kena buat homework yang bertimbun tu!
Tahun depan UPSR, masak lah dia!
Nasib dia sama dengan aku dulu!

Tu sebab dia pulun main komputer  tahun ni awai-awai.
Kalau tahun depan, jangan kata nak main komputer , nak sentuh pun tak boleh.
Kecuali kalau berkaitan dengan pelajaran.
Kawalan ketat dari Komander Rozida!
Dibantu oleh Sarjan Fathin. HAHA *ketawa zalim
Jangan harap aku nak bagi kau senang-lenang main komputer!
Baru kau tahu apa itu erti penyesalan!